اسماعیل مسلمی امروز در گفت و گو با نه وار نیوز; در زنجان اظهار داشت: سامانه ۱۲۴ آماده دریافت شکایات مردمی در خصوص گران فروشی است.
وی با اشاره به نظارت مستمر بر بازار و واحدهای صنفی اضافه کرد: شکایت مردم از واحدهای صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است و در صورت قطعیت تخلف واحد صنفی پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال میشود و در برخی از موارد هم منجر به رضایت شاکی میشود.
رئیس اداره بازرسی سازمان صمت استان زنجان تصریح کرد: یک گروه در بحث قاچاق کالا و احتکار بهصورت محسوس و نامحسوس نظارت لازم را از بازار دارند.
وی با اشاره به اینکه در 9 ماه گذشته از سال جاری 2 هزار و 147 شکایت مردمی از واحدهای صنفی دریافت و رسیدگی شده است، اضافه کرد: پس از بررسی شکایات، 710 مورد از شکایات صحیح بوده که برخوردهای قانونی با متخلفین صورت گرفته است.
انتهای پیام/ح
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند. *