به گزارش نه وار نیوز; امیر ارجمند گفت: بر اساس ۲۱۱ مورد بازدید نظارتی انجامشده بهصورت دستگاهی و تلفیقی از تأسیسات گردشگری استان از تاریخ یک تا شش فروردینماه سال جاری، ۱۰ مورد تشویق و ۳۱ مورد تذکر به تأسیسات گردشگری به دلیل خدماتدهی به گردشگران نوروزی دریافت کردند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان زنجان گفت: تیمهای نظارتی با دقت خاص واحدهای اقامتی استان را مورد ارزیابی قراردادند و در مدت ذکرشده تعدادی از مؤسسات و تأسیسات گردشگری در فهرست واحدهای قابل تشویق قرارگرفته و در موارد مشاهده نواقص تذکرات لازم دادهشده است.
وی با تأکید بر حفظ سلامت شهروندان و گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز، یادآور شد: گردشگران میتوانند شکایت و نارضایتی خود از تأسیسات گردشگری را به سامانه ۰۹۶۲۹ اعلام کنند تا در اسرع وقت از سوی کارشناسان مربوطه رسیدگی شود.
انتهای پیام/
آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. قسمت های مورد نیاز علامت گذاری شده اند. *