تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 24 April , 2024
17
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان مطرح کرد:

پیشانی‌بند جهاد و شهادت در پیشانی جوانان مسلمان می‌درخشد

  • کد خبر : 1818
  • ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
پیشانی‌بند جهاد و شهادت در پیشانی جوانان مسلمان می‌درخشد
مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران توانسته تمرکز دشمن را از ام‌القرای اسلام بر هم بزند، جبهه وسیعی برای او ایجاد کند و روحیه شهادت‌طلبی را در میان جوانان جهان اسلام زنده کند.

به گزارش پایگاه خبری- تحلیلی نه وار نیوز مصطفی ملکی در اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوا دیجیتال بسیج استان زنجان که با حضور ۱۵ تیم در مرحله شهرستانی، در شهرستان خرم‌دره برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در میان تمام تهدیدات، رشد یافته و به خوبی نیازها را شناسایی کرده‌ و در مقابل دشمنی مدرن، شیطان صفت توانسته‌ از کیان اسلام و استقلال وطن دفاع کند.

وی با بیان اینکه همه راهبرد‌های دشمن در طول ۴۵ سال گذشته شکست خورده است ،گفت: انقلاب اسلامی ایران توانسته تمرکز دشمن را از ام‌القرای اسلام بر هم بزند، جبهه وسیعی برای او ایجاد کند و روحیه شهادت‌طلبی را در میان جوانان جهان اسلام زنده کند. بنابراین امروز پیشانی‌بند جهاد و شهادت در پیشانی جوانان مسلمان می‌درخشد.

وی با تاکید بر اینکه امروز به برکت ایستادگی ها؛ گام‌ها ثابت، دل‌ها مطمئن،و قلب‌ها سرشار از نور ایمان به حقیقت انقلاب شکوهمند اسلامی است، تصریح کرد: در مقابل دشمنان نا‌امید، افسرده، نگران و دلسرد از هر زمان دیگری هستند.

ملکی با بیان اینکه هر دولت و حاکمیتی که به آمریکا تکیه کرده از هم پاشیده است، گفت: آمریکا سال‌ها است توانایی حمایت از متحدان خود را ندارد و نتوانست از شاه ایران تا مصر، تونس، عراق ، شیلی و سودان حمایت کند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه در زمان کنونی جنگ تغییر ماهیت و میدان داده است و دیگر تصوری که از جنگ وجود دارد صرفا حمله با توپ، تفنگ و اسلحه در میدان نبرد نیست، یادآور شد: سناریور خطرناک فتنه سال گذشته علیه کشور ما، تاکنون در هیچ کشوری با چنین شدتی، در چنین بازه زمانی کوتاهی رخ نداده بود که نمونه‌ای از تغییر ماهیت جنگ است.

وی اذعان کرد: با تمام این ترفند‌ها دشمنان تلاش دارند تا صدای وحی را در مقابل غوغا سالاری حذف کنند، ارزش‌های شیطانی را بر ارزش‌های الهی غلبه دهند، اما انقلاب، جوانان ، ایران ما متکی بر خداوند متعال است و یقینا بزرگی و قدرت فقط از آن خداوند است.

ملکی با تاکید بر اینکه اگر تمام قدرت‌های غیرالهی تجمیع شوند حتی نمی‌توانند یک پشه‌ای را درست کنند، افزود: اگر پشه‌ای از آنها چیزی بگیرد باز هم نمی‌توانند آن چیز را از او باز پس بگیرند.

وی بیان کرد: جبهه مقاومت با شبکه عنکبوتی در‌گیر است،که این شبکه با تمام پیچیدگی‌ها به همان اندازه نیز سست می‌باشد و به سرعت از بین رفتنی است.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: در طول سال‌های اخیر و خصوصا سال گذشته فتنه بی‌ثبات سازی ایران با همکاری و همراهی برخی از کشور‌ها رقم خورد اما این فتنه‌ها با هوشیاری، آگاهی و البته وفاداری مردم و ملت ایران در پرتو هدایت رهبر حکیم انقلاب اسلامی ؛ خنثی شد در حالی که این فتنه عظیم‌تر از تهاجم صدام به کشور ما بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن تمام توان اطلاعات رسانه‌ای خود را در فضای مجازی به میدان آورده است، ادامه داد: البته کار شیطان فریب‌ دادن، گمراه‌ کردن و ترساندن است که نباید به آن‌ها بهایی داده شود.

ملکی با اذعان به اینکه نگاه دشمن نگاه نقطه‌ای است، خاطر‌نشان کرد: پنج محور تهاجم نرم دشمن ،امید، ایمان، آگاهی، اعتماد و اراده ملت ایران است که می خواهند سست کنند و از بین ببرند.

وی با تاکید بر اینکه امروز لجمن (لبه جلویی منطقه نبرد) مبارزه در اختیار شما جوانان فعال فضای مجازی قرار دارد، گفت: شما باید دشمن را از دین خود مایوس کنید و نباید اجازه دهید حیله‌های دشمنان اندکی تردید در شما ایجاد کند.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اذعان به اینکه فضای مجازی آوردگاه دشمن است، ابراز داشت: حقیقی‌ترین جنگ در مجازی‌ترین فضا انجام گیرد، و این در حالی است که فضای مجازی تاثیرات بسیار حقیقی و عمیقی در جامعه می‌گذارد که نباید از آن غافل بود.

وی با تاکید بر اینکه باید منطق قرآن را به رخ دشمنان کشید، بیان کرد: آن‌ها می‌خواهند نظام طاغوت را زیبا و خوب جلوه دهند اما باید استادانه، با راهکارهایی دقیق و با زیباترین راه و با منطق با آنان جنگید.

وی با تاکید بر اینکه از هیاهو و جنجال نباید ترسید، گفت: فریب عملیات دشمن را نبایدخورد، باید عملیات اصلی را درک کرد و آینده‌نگاری داشته و معماران آینده باشیم نه صرفا مدافعان زمان بود.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اذعان به اینکه یکی از راهکار‌ها، تهاجم به مبانی فکری دشمنان می‌باشد، خاطر‌نشان کرد: البته جنگ روانی و فریب افکار عمومی حتی از زمان پیامبر اکرم (ص) همواره مطرح بوده و همچنان نیز ادامه‌دار است.

وی گفت: امروز گلوله‌های جنگ، کلمه‌ها هستند که در قالب‌های مختلف به کار گرفته می‌شوند و افکار عمومی را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

لینک کوتاه : http://www.navarnews.ir/?p=1818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

برچسب ها
اراذل و اوباش، نیروی انتظامی ، زنجان اربعین حسینی ارزش‌هایی دینی،امنیت ملی، زنجان اشتغالزایی ،مدد جویان کمیته امداد، زنحان امید آفرینی ، خدمت به مردم، زنجان اهدا جهیزیه ،وام اشتغالزایی ،زنجان، بسیج سازندگی اهدا عضو ، اهدا زندگی ، مرگ مغزی ، زنجان تعاونی روستایی ، تعاونی زنان خانه دار، تعاونی زنان روستایی ،تعاون،زنجان توجه به معیشت کارگر ان، زنجان، انجام کار جهادی جشن عاطفه‌ها ،بازگشایی مدارس، کمیته امداد جشنواره پانتومیم ، رویداد هنری، زنجان جهاد تبیین ،امید آفرینی ، زنجان جهیزیه، سپاه، کمیته امداد، زنجان دفاع مقدس دفاع مقدس ،ایثار، شهادت ، زنجان راهداری ،اعزام به مشهد مقدس ، زنجان راه‌های مواصلاتی ،ترافیک، زنجان رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن (ع)، زنجان رهبر معظم انقلاب زنجان زنجان ، سازمان ملل سالمند، کمیته امداد، زنجان سد بلوبین ، تامین آب ، زنجان سردار شهید شبکه فیبر نوری، آبفا ، زنجان شهادت امام رضا ،مشهد مقدس ،زنجان شهید شیهدگمنام طرح آبرسانی ،اقدام‌ملی مسکن، زنجان عرضه برنج ، زنجان، فروشگاه عرضه تایر، دولتی، زنجان مجوز، ساماندهی ، زنجان محرمعلی صالحی مدارس مسکن،مستاجران، املاک و مستغلات ناوگان حمل و نقل عمومی ،فیبر نوری ،غرفه‌های سبزه میدان ، زنجان نقاط حادثه‌خیز ،حملو نقل جاده‌ای ، زنجان نهضت ملی مسکن،صائین قلعه، زنجان نه وار نیوز هلال احمر همایش مثل مصطفی ، بسیج، یادواره شهدای ، مشهد مقدس ،زنجان