تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
3
سردار جوانی

راه امید آفرینی در جامعه جهاد تبیین است

  • کد خبر : 1655
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
راه امید آفرینی در جامعه جهاد تبیین است
معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین و امید آفرینی است چون هدف دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است و راه امید آفرینی جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری-تحلیلی نه وار نیوز، سردار یدالله جوانی در دومین جلسه طرح ملی جهاد تبیین با گرامیداش هفته دفاع مقدس اظهار داشت: راه اندازی قرارگاه جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ترکیبی دشمن که با سرمایه گذاری فراوان و تمرکز بر جنگ شناختی به میدان آمده باید از همه ظرفیت ها در جهاد تبیین به کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه اگر یک جامعه با محوریت رهبری و همراهی ملت حق جهاد تبیین را ادا کنند شکست ناپذیر خواهند بود گفت: ما مجموعه‌ای از موفقیت ها و دستاوردها را داشتیم و در یک جهاتی هم این موفقیت ها چشم گیر نبود، درست است که در برخی زمینه‌ها مشکلاتی وجود دارد اما مشکلات کشور محصول سیاست گذاری کلان نظام نیست بلکه محصول توجه نکردن به راهبردها و سیاست‌های راهبردی است.

سردار جوانی بیان کرد: امروز تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین و امید آفرینی است چون هدف دشمن ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه است و راه امید آفرینی جهاد تبیین است.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با انبوهی از رسانه‌ها و جنگ ترکیبی به میدان آمده است گفت: باید برای مقابله با دشمن میدان و مختصات این نبرد را بدانیم زیر هر نوع صحبت نوشته گفتار و….جهاد تبیین نیست و جنگ شناختی یک جنگ نرم است‌.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران سر جنگ با هیچ کشوری را ندارد اما در مقابل چند کشور که خوی وحشی‌گری داشته و درصدد زیر سلطه گرفتن کشورها و نابودی نظام هستند مقتدرانه ایستاده‌ایم.

وی عنوان کرد: در جنگ شناختی دشمن دنبال تصرف ذهن‌ها و تاثیرگذاری بر افکار، باورها و ارزش‌های ملت است و تلاش می‌کند شبکه نفوذ خود را در همه جا بگستراند و به دنبال جابجایی و تبدیل محبت به تنفر و دوستی به دشمنی عطوفت به خشم است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اساس کار در جنگ شناختی تصویرسازی و اقناع سازی است گفت: دشمن در جنگ شناختی با تصویرسازی غیر واقعی تلاش می‌کند مردم را بر علیه نظام تحریک کند.

وی افزود: طبق فرموده رهبری اساس کار ما باید جهاد تبیین و اغناسازی باشد و باید دستاوردها و موفقیت‌های نظام توسط مسئولان به مردم گفته شود.

سردار جوانی تاکید کرد: در جهاد تبیین باید بتوانیم با افرادی که دشمن روی ذهن آنها تاثیر گذاشته و جذب کرده گفتگو، تعامل و واقعیت نمایی داشته باشیم و شرط آن هم داشتن اخلاص، توکل و اعتقاد است.

وی با بیان اینکه اساس جنگ شناختی فریب است گفت:هیمنه ‌دشمن در حال فرو ریختن است و به جنگ شناختی روی آورده و از طریق فضای مجازی روی مردم به ویژه جوانان کار می‌کند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر لزوم شبکه سازی و گفتگو تاکید کرد و گفت: از طریق جلسات متعدد با اقشار مختلف و با استفاده از ظرفیت قرارگاه و شبکه سازی باید مردم را به گفتگو و تعامل روی بیاورند.

لینک کوتاه : http://www.navarnews.ir/?p=1655

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

برچسب ها
اراذل و اوباش، نیروی انتظامی ، زنجان اربعین حسینی ارزش‌هایی دینی،امنیت ملی، زنجان اشتغالزایی ،مدد جویان کمیته امداد، زنحان امید آفرینی ، خدمت به مردم، زنجان اهدا جهیزیه ،وام اشتغالزایی ،زنجان، بسیج سازندگی اهدا عضو ، اهدا زندگی ، مرگ مغزی ، زنجان تعاونی روستایی ، تعاونی زنان خانه دار، تعاونی زنان روستایی ،تعاون،زنجان توجه به معیشت کارگر ان، زنجان، انجام کار جهادی جشن عاطفه‌ها ،بازگشایی مدارس، کمیته امداد جشنواره پانتومیم ، رویداد هنری، زنجان جهاد تبیین ،امید آفرینی ، زنجان جهیزیه، سپاه، کمیته امداد، زنجان دفاع مقدس دفاع مقدس ،ایثار، شهادت ، زنجان راهداری ،اعزام به مشهد مقدس ، زنجان راه‌های مواصلاتی ،ترافیک، زنجان رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن (ع)، زنجان رهبر معظم انقلاب زنجان زنجان ، سازمان ملل سالمند، کمیته امداد، زنجان سد بلوبین ، تامین آب ، زنجان سردار شهید شبکه فیبر نوری، آبفا ، زنجان شهادت امام رضا ،مشهد مقدس ،زنجان شهید شیهدگمنام طرح آبرسانی ،اقدام‌ملی مسکن، زنجان عرضه برنج ، زنجان، فروشگاه عرضه تایر، دولتی، زنجان مجوز، ساماندهی ، زنجان محرمعلی صالحی مدارس مسکن،مستاجران، املاک و مستغلات ناوگان حمل و نقل عمومی ،فیبر نوری ،غرفه‌های سبزه میدان ، زنجان نقاط حادثه‌خیز ،حملو نقل جاده‌ای ، زنجان نهضت ملی مسکن،صائین قلعه، زنجان نه وار نیوز هلال احمر همایش مثل مصطفی ، بسیج، یادواره شهدای ، مشهد مقدس ،زنجان