تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024
3
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان:

مکتب سردار سلیمانی مکتبی بر آمده از سالها جهاد در راه خدا است/سردار سلیمانی مطیع محض ولایت فقیه بودند

  • کد خبر : 2181
  • ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۹:۴۵
مکتب سردار سلیمانی مکتبی بر آمده از سالها جهاد در راه خدا است/سردار سلیمانی مطیع محض ولایت فقیه بودند
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه شهید سلیمانی امروز یک شخص نیست یک مکتب است، تصریح کرد: مکتب سردار سلیمانی مکتبی بر آمده از سالها جهاد در راه خدا با دشمنان اسلام به سردمداری استکبار جهانی از جمله آمریکا و همپیمانان آمریکا است.

حجت الاسلام والمسلمین سید علی موسوی امروز در گفت و گو با خبرنگار نه وار نیوز به ابعاد شخصیتی سردار شهید سلیمانی اشاره کرد و عنوان داشت: شهید سلیمانی خصائصی داشت که خدادادی بود و این خصائص را پرورش و چندین برابر تقویت کرد.

وی با اشاره به اینکه به جهت تلاش و مجاهدت شهید سلیمانی خدا به زندگی و مجاهدت ایشان برکت داد، تصریح کرد؛ به جهت اخلاصی که سردار سلیمانی برای دیده نشدن داشتند خدا ایشان را به همه جهانیان نشان داد.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه شهید سلیمانی امروز یک شخص نیست یک مکتب است، تصریح کرد: مکتب سردار سلیمانی مکتبی بر آمده از سالها جهاد در راه خدا با دشمنان اسلام به سردمداری استکبار جهانی از جمله آمریکا و همپیمانان آمریکا است.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه امروز شهید سلیمانی افتخار آزادی خواهان و پرچم داران حق است ، افزود: شهید سلیمانی نمونه کاملی است برای کسانی که می خواهند در راه اسلام جهاد کنند و در این راه از بذل جان دریغ ندارند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی قهرمان امت و ملی ترین و امتی ترین فرد است، خاطرنشان ساخت: ملی ترین به جهت اینکه در میان مردم ایران کسی بود که تشییع جنازه ده ها میلیونی را در تهران و کرمان داشت و امتی ترین این است که در میان امت های اسلام شهید سلیمانی از همه شناخته شده تر و محبوب قلب ها است .

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فرقی بین شیعه ، سنی ،اقوام و گویش ها قائل نبودند،عنوان داشت: ایشان تمام اسلام و مسلمین را می خواستند و در چیدن کفار از تمام سرزمین ها اسلامی میدان دار بوده و احساس تکلیف می کردند و در مقابل کفار می ایستادند.

حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه شهید سلیمانی خیلی به اهل بیت ارادت داشتند و در ولایت مداری سرآمد و مردم دار و مطیع ولی فقیه بودند،تصریح کرد: کسی بودند که به غیر از خدا از هیچ کسی نمی ترسیدند و این شجاعت ایشان برگرفته از ایمانی بود که به خدا داشت.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی امروز شناخته شده تر از سردار سلیمانی است، گفت: تاثیری که شهید سلیمانی دارد به مراتب بیشتر از سردار سلیمانی است و این لطف خداست که به مجاهدین حق وعده داده و امروز در مورد شهید سلیمانی محقق شده است.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه بعد از شهادت سردار سلیمانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که تقاص خواهیم گرفت و این تقاص را با حمله به عین الاسد شروع کرد، ادامه داد: بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری به آمریکا حتی یک گلوله شلیک نکرده بود و آمریکا برخی از کشور ها را با ماکت تانک ، توپ و وسائل جنگی گرفته و با یک سفیر تسلیم کرده بود.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به اینکه برای اولین بار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران عین الاسد پایگاه مجهز آمریکا در عراق را موشک باران کرد و آن چنان کوبید که آمریکا هیچ واکنشی انجام نداد، افزود: بعد از موشک باران عین الاسد آمریکا اعلام کرده بود ۵۲ نقطه ایران را خواهم زد ولی حتی یک گلوله شلیک نکرد و این آغاز فرو ریختن هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا در دنیا شد.

وی با بیان اینکه بعد از موشک باران پایگاه آمریکا در عراق توسط سپاه پاسداران امروزه به همه پایگاههای استکبار جهانی توسط جبهه مقاومت در عراق ، سوریه، یمن حمله می کنند،یادآور شد: این حملات تا سقوط آمریکا ادامه خواهد داشت.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه زنجان با اشاره به اینکه اصل تقاص شهادت سردار سلیمانی اخراج آمریکا ازمنطقه است ، خاطرنشان ساخت: شکست هیمنه پوشالی آمریکا با موشک باران عین الاسد شروع شده و برای دنیا مشخص شد که آمریکا یک تبل توخالی است.
انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : http://www.navarnews.ir/?p=2181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

برچسب ها
اراذل و اوباش، نیروی انتظامی ، زنجان اربعین حسینی ارزش‌هایی دینی،امنیت ملی، زنجان اشتغالزایی ،مدد جویان کمیته امداد، زنحان امید آفرینی ، خدمت به مردم، زنجان اهدا جهیزیه ،وام اشتغالزایی ،زنجان، بسیج سازندگی اهدا عضو ، اهدا زندگی ، مرگ مغزی ، زنجان تعاونی روستایی ، تعاونی زنان خانه دار، تعاونی زنان روستایی ،تعاون،زنجان توجه به معیشت کارگر ان، زنجان، انجام کار جهادی جشن عاطفه‌ها ،بازگشایی مدارس، کمیته امداد جشنواره پانتومیم ، رویداد هنری، زنجان جهاد تبیین ،امید آفرینی ، زنجان جهیزیه، سپاه، کمیته امداد، زنجان دفاع مقدس دفاع مقدس ،ایثار، شهادت ، زنجان راهداری ،اعزام به مشهد مقدس ، زنجان راه‌های مواصلاتی ،ترافیک، زنجان رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن (ع)، زنجان رهبر معظم انقلاب زنجان زنجان ، سازمان ملل سالمند، کمیته امداد، زنجان سد بلوبین ، تامین آب ، زنجان سردار شهید شبکه فیبر نوری، آبفا ، زنجان شهادت امام رضا ،مشهد مقدس ،زنجان شهید شیهدگمنام طرح آبرسانی ،اقدام‌ملی مسکن، زنجان عرضه برنج ، زنجان، فروشگاه عرضه تایر، دولتی، زنجان مجوز، ساماندهی ، زنجان محرمعلی صالحی مدارس مسکن،مستاجران، املاک و مستغلات ناوگان حمل و نقل عمومی ،فیبر نوری ،غرفه‌های سبزه میدان ، زنجان نقاط حادثه‌خیز ،حملو نقل جاده‌ای ، زنجان نهضت ملی مسکن،صائین قلعه، زنجان نه وار نیوز هلال احمر همایش مثل مصطفی ، بسیج، یادواره شهدای ، مشهد مقدس ،زنجان