تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
5

تلاوت تدبری در هیئات زنجان اجرا می‌‎شود

  • کد خبر : 2990
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
تلاوت تدبری در هیئات زنجان اجرا می‌‎شود
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه تلاوت تدبری مورد حمایت سازمان دارالقرآن و اداره قرآنی است، گفت: تیم‌های دو نفره با حضور یک قاری و یک روحانی تشکیل می‌شود و در هیئت‌های شاخص حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایگاه خبری و تحلیل «نه وار نیوز» و به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان: حجت الاسلام حمید حسنی در نشست با روحانیون مستقر در آستانه دهه ولایت اظهارکرد: ماه رمضان طرح «زندگی با آیه‌ها» در شبکه‌های صدا و سیما، فضای مجازی و منبر‌ها و به شکل محتوایی کار شد.

وی با اشاره به اینکه زندگی با آیه‌ها یک طرح سه ساله است، عنوان‌کرد: در این طرح قرار است بخش قابل توجهی از جامعه با آیه‌های محوری و مورد نیاز در زندگی آشنا شوند و در ماه رمضان هر روز یک آیه مطرح شد.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه وهله اول بحث آشنایی و تدبر در قرآن مورد توجه قرارگرفت، خاطرنشان‌کرد: در وهله بعد حفظ آیات مطرح است.

وی از ادامه طرح زندگی با آیه‌ها در ماه محرم خبر داد و گفت: این کار یک خط محوری و محتوایی دارد و برای ۱۰ شب یک آیه اصلی در نظر گرفته‌شده و ۹ آیه ذیل آن قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام حسنی با بیان اینکه ما در مقاومت و مقابله با غرب هستیم، ابراز کرد: باید این باور را در جامعه نهادینه کنیم که هزینه مقاومت کمتر از تسلیم شدن بوده و مقاومت است که ما را به پیشرفت می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه برای ماه محرم اقداماتی از قبیل تولید محتوای منبر و کار با کودک و نوجوان در حال انجام است، تصریح کرد: نقطه ثقل ماه محرم هیئت‌های مذهبی است که باید روی این ۱۰ آیه کار شود.

سرپرست اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: تلاوت تدبری مورد حمایت سازمان دارالقرآن و اداره قرآنی قرار می‌گیرد و تیم‌های دو نفره با حضور یک قاری و یک روحانی تشکیل می‌شود و در هیئت‌های شاخص حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: در هیأت ماه محرم شروع مراسم با تلاوت تدبری خواهد بود که یک قاری آیات را تلاوت می‌کند و یک روحانی دقایقی راجع به آیات توضیحاتی و تفسیری ارائه می‌دهد.

حجت الاسلام حسنی یادآور شد: یک برنامه‌ای با عنوان محفل آغاز شده و مورد استقبال جامعه قرار گرفته است و نفراتی که می‌توانند در این برنامه حضور یابند شناسایی و معرفی می‌شوند.

لینک کوتاه : http://www.navarnews.ir/?p=2990

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

برچسب ها
اراذل و اوباش، نیروی انتظامی ، زنجان اربعین حسینی ارزش‌هایی دینی،امنیت ملی، زنجان اشتغالزایی ،مدد جویان کمیته امداد، زنحان امید آفرینی ، خدمت به مردم، زنجان اهدا جهیزیه ،وام اشتغالزایی ،زنجان، بسیج سازندگی اهدا عضو ، اهدا زندگی ، مرگ مغزی ، زنجان تعاونی روستایی ، تعاونی زنان خانه دار، تعاونی زنان روستایی ،تعاون،زنجان توجه به معیشت کارگر ان، زنجان، انجام کار جهادی جشن عاطفه‌ها ،بازگشایی مدارس، کمیته امداد جشنواره پانتومیم ، رویداد هنری، زنجان جهاد تبیین ،امید آفرینی ، زنجان جهیزیه، سپاه، کمیته امداد، زنجان دفاع مقدس دفاع مقدس ،ایثار، شهادت ، زنجان راهداری ،اعزام به مشهد مقدس ، زنجان راه‌های مواصلاتی ،ترافیک، زنجان رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن (ع)، زنجان رهبر معظم انقلاب زنجان زنجان ، سازمان ملل سالمند، کمیته امداد، زنجان سد بلوبین ، تامین آب ، زنجان سردار شهید شبکه فیبر نوری، آبفا ، زنجان شهادت امام رضا ،مشهد مقدس ،زنجان شهید شیهدگمنام طرح آبرسانی ،اقدام‌ملی مسکن، زنجان عرضه برنج ، زنجان، فروشگاه عرضه تایر، دولتی، زنجان مجوز، ساماندهی ، زنجان محرمعلی صالحی مدارس مسکن،مستاجران، املاک و مستغلات ناوگان حمل و نقل عمومی ،فیبر نوری ،غرفه‌های سبزه میدان ، زنجان نقاط حادثه‌خیز ،حملو نقل جاده‌ای ، زنجان نهضت ملی مسکن،صائین قلعه، زنجان نه وار نیوز هلال احمر همایش مثل مصطفی ، بسیج، یادواره شهدای ، مشهد مقدس ،زنجان