تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024
3
یادداشت؛

شعار یا عمل؛مسئله این است

  • کد خبر : 2681
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷
شعار یا عمل؛مسئله این است
نمایندگانی که با تبلیغات و شعارهای انتخاباتی پا به صحن بهارستان گذاشته اند، مردم منتظر تصیمات شما در خصوص آبادانی کشور و استان خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری و تحلی نه وار نیوز؛ انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی با حضور اقشار مختلف مردم ایران به پایان رسید و برای نمایندگانی که رای آورده اند شیرینی و برای افرادی که رای نیاورده اند تلخی را به همراه خواهد داشت که مهمترین مسئله و شیرینی برای انقلاب اسلامی ایران در این موضوع حضورحداکثری مردم در پای صندوق‌های رای بود.

کوچک شدن سبد موادغذایی خانواده‌ها و حذف شدن اقلام اساسی از سفره مردم هم باعث نشده تا ملت غیورایران اسلامی با صندوق‌های رای قهر کنند و هر اندازه که توانسته اند وارد میدان شدند و به اندازه خود در سرنوشت کشور سهیم هستند.

حضور مردم درپای صندوق‌های رای و رای دادن به افرادی که در سرنوشت کشور سهیم هستند خود یک شیرینی و لذت دیگری دارد که نباید ازاین موضوع غافل شد و مهمترین مسئله‌ای که وجود دارد این است که نمایندگانی که به بهارستان راه‌یافته اند از کدام حزب و جناح هستند و در سرنوشت استان خود چقدر می توانند دخیل باشند.

تعدادی از نمایندگان استان زنجان با تبلیغات اساسی در سطح شهر و فضای مجازی با وعده و شعار‌های انتخاباتی وارد میدان شده‌اند باید دید که به مرور زمان با پاگذاشتن به بهارستان آیا وعده و شعارهای خودشان را فراموش خواهند کرد یا به آن عمل می کنند.

با وجود مشکلات اقتصادی اساسی در کشور شامل افزایش قیمت ارز، مواد غذایی، مسکن وغیره برخی از این چهره ها با شعارساخت اقتصاد بهترمیزان رای را به نام خودشان در صندوق های رای گیری کج کرده اند حال باید دید که در مجلس دوازدهم چگونه با این مشکلات دست و پنچه نرم می کنند و مردم را به سوی آرامش و آسایش اقتصادی حرکت می دهند.

باید گفت نمایندگانی که توسط مردم رای آورده‌اند تا چه اندازه از معضلات و مشکلات استان آشناهستند و تا چه حدی می توانند از این مشکلات و معضلات بکاهند یا فقط به فکر حقوق سرماه مجلس یا پرکردن صندلی‌های بهارستان هستند یا فقط نظاره‌گر خواهند بود.

تعداد پنج کرسی از کرسی‌های بهارستان به استان زنجان تعلق دارد و دو کرسی دیگر نیز از زنجانی‌های مقیم استان‌های دیگر هستند با این هفت نفر می‌توان با همت بلند گام‌های اساسی برای آبادانی کشور و استان برداشت به شرطی که به وعده و شعارهایی که داده اند عمل کنند.

رقابت‌های انتخاباتی به پایان رسیده نوبت آن شده نمایندگان مردم آستین بالا بزنند ورقابت‌ها را به رفاقت تبدیل کنند و برای استان و کشور خود تصمیمات مهم و تاثیرگذاربگیرند.

با حضور این پنج نفر نماینده در بهارستان ظرفیت‌ها و استعدادها برای پیشرفت و توسعه استان و حل مشکلات و چالش‌ها و ارتقاء شاخص های امیدآفرین به کار گرفته شود.

لینک کوتاه : http://www.navarnews.ir/?p=2681

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

برچسب ها
اراذل و اوباش، نیروی انتظامی ، زنجان اربعین حسینی ارزش‌هایی دینی،امنیت ملی، زنجان اشتغالزایی ،مدد جویان کمیته امداد، زنحان امید آفرینی ، خدمت به مردم، زنجان اهدا جهیزیه ،وام اشتغالزایی ،زنجان، بسیج سازندگی اهدا عضو ، اهدا زندگی ، مرگ مغزی ، زنجان تعاونی روستایی ، تعاونی زنان خانه دار، تعاونی زنان روستایی ،تعاون،زنجان توجه به معیشت کارگر ان، زنجان، انجام کار جهادی جشن عاطفه‌ها ،بازگشایی مدارس، کمیته امداد جشنواره پانتومیم ، رویداد هنری، زنجان جهاد تبیین ،امید آفرینی ، زنجان جهیزیه، سپاه، کمیته امداد، زنجان دفاع مقدس دفاع مقدس ،ایثار، شهادت ، زنجان راهداری ،اعزام به مشهد مقدس ، زنجان راه‌های مواصلاتی ،ترافیک، زنجان رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن (ع)، زنجان رهبر معظم انقلاب زنجان زنجان ، سازمان ملل سالمند، کمیته امداد، زنجان سد بلوبین ، تامین آب ، زنجان سردار شهید شبکه فیبر نوری، آبفا ، زنجان شهادت امام رضا ،مشهد مقدس ،زنجان شهید شیهدگمنام طرح آبرسانی ،اقدام‌ملی مسکن، زنجان عرضه برنج ، زنجان، فروشگاه عرضه تایر، دولتی، زنجان مجوز، ساماندهی ، زنجان محرمعلی صالحی مدارس مسکن،مستاجران، املاک و مستغلات ناوگان حمل و نقل عمومی ،فیبر نوری ،غرفه‌های سبزه میدان ، زنجان نقاط حادثه‌خیز ،حملو نقل جاده‌ای ، زنجان نهضت ملی مسکن،صائین قلعه، زنجان نه وار نیوز هلال احمر همایش مثل مصطفی ، بسیج، یادواره شهدای ، مشهد مقدس ،زنجان