تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
5
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج):

تبعیت پذیری محض از ولی فقیه از ویژگی های بارز شهید سلیمانی بود/ سردار سلیمانی دنبال تحقق فرمایشات رهبری بود

  • کد خبر : 2190
  • ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
تبعیت پذیری محض از ولی فقیه از ویژگی های بارز شهید سلیمانی بود/ سردار سلیمانی دنبال تحقق فرمایشات رهبری بود
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه یکی از زیبایی ها ویژگی های خاص شهید سلیمانی تبعیت پذیری محض از ولی فقیه است، گفت: هر چه رهبری می فرمودند می دانستند که شدنی است و دنبال تحقق فرمایشات رهبری بودند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار نه وار نیوز به سالروز شهادت سردار سلیمانی اشاره کردو عنوان داشت: مقام معظم رهبری فرمودند که شهید سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک مکتب است.
وی با بیان اینکه در تعریف لغوی و اصطلاحی مکتب یعنی مدرسه ، دانشگاه و محل تعلیم و تربیت ،تصریح کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند حاج قاسم فرد نیست بلکه کسی است که تربیت کننده ، آموزش دهنده و هدایت کننده است.
نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با اشاره به اینکه چطور شده سردار سلیمانی به این مقام رسیده است ، افزود: حاج قاسم یک سرباز است و با وجود این جایگاه سربازی خودش به جا و موقعیتی می رسد که ولی زمان از هدف و حرکت او به عنوان یک مکتب یاد می کند.
حجت الاسلام بیگدلی با بیان اینکه یکی از زیبایی ها ویژگی های خاص شهید سلیمانی که در وصیت نامه هم هست تبعیت پذیری محض از ولی فقیه است، خاطرنشان ساخت: هر چه رهبری می فرمودند می دانستند که شدنی است و دنبال تحقق فرمایشات رهبری بود.
وی با اشاره به اینکه در بحث دفاع از حرم ،رهبری فرمودند بشار اسد باید بماند و همه دنیا گفتند بشار باید برود ،گفت: حاج قاسم با مدافعان حرم و رزمندگان تلاش کردند که بشار بماند تا جبهه مقاومت نشکند و این قضیه تحقق پیدا کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه سردار سلیمانی به نصرت و عنایت اللهی ایمان داشت و به آیات قرآن و دستورات دین به معنای واقعی کلمه اعتقاد داشت، تصریح کرد: می دانست خداوند فرموده إِن تَنصُرُواْ ٱللَّهَ يَنصُرۡكُمۡ وَيُثَبِّتۡ أَقۡدَامَكُمۡ این محقق شدنی است.

حجت الاسلام بیگدلی افزود: شهید سلیمانی می دانست که خدا می فرماید شما ۱۰ نفر باشید به ۲۰ نفر غالب هستید به این اعتقاد ، ایمان و باور داشت و در این ایمان خودش استوار بود و نتیجه می گرفت.

وی با اشاره به اینکه صداقت یکی دیگر از ویژگی های بارز سردار سلیمانی بود، افزود: سردار سلیمانی در مرحله تصمیم گیری ، ارتباط با نیرو ، ارتباط با جبهه مقاومت ارتباط با مسئولین عالی نظام در ابعاد مختلف صداقت به معنای تمام داشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) با بیان اینکه شهید سلیمانی با فرزندان شهدا به عنوان پدری مهربان و با دشمنان به اعلاترین درجه قدرت مواجه می شد، افزود: حاج قاسم با خانواده شهدا با اعلاترین درجه خضوع و خشوع با مسئولان نظام با ایجاد ایمان و قدرت و با دوستان و همکاران خودش نه به عنوان فرمانده بلکه به عنوان یک رفیق و دوست وارد عمل می شد.

حجت الاسلام بیگدلی با اشاره به اینکه ما امثال شهید سلیمانی را زیاد داریم ، خاطرنشان ساخت: حاج قاسم را خدا با همه صداقت درونی و ایمان باطنی چنان به جامعه نشان داد که ما فهمیدیم که ۱۴۰۰ سال بعد از بعثت و نبوت شخصیت هایی مثل جعفر طیار و شهدای کربلا و شهدای در رکاب حضرت پیامبر در میدان هستند و تا زمانی که این نوع افراد هستند به این کشور ،نظام و اعتقادات هیچ کسی ضربه ای نمی تواند وارد کند.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.navarnews.ir/?p=2190

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

برچسب ها
اراذل و اوباش، نیروی انتظامی ، زنجان اربعین حسینی ارزش‌هایی دینی،امنیت ملی، زنجان اشتغالزایی ،مدد جویان کمیته امداد، زنحان امید آفرینی ، خدمت به مردم، زنجان اهدا جهیزیه ،وام اشتغالزایی ،زنجان، بسیج سازندگی اهدا عضو ، اهدا زندگی ، مرگ مغزی ، زنجان تعاونی روستایی ، تعاونی زنان خانه دار، تعاونی زنان روستایی ،تعاون،زنجان توجه به معیشت کارگر ان، زنجان، انجام کار جهادی جشن عاطفه‌ها ،بازگشایی مدارس، کمیته امداد جشنواره پانتومیم ، رویداد هنری، زنجان جهاد تبیین ،امید آفرینی ، زنجان جهیزیه، سپاه، کمیته امداد، زنجان دفاع مقدس دفاع مقدس ،ایثار، شهادت ، زنجان راهداری ،اعزام به مشهد مقدس ، زنجان راه‌های مواصلاتی ،ترافیک، زنجان رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن (ع)، زنجان رهبر معظم انقلاب زنجان زنجان ، سازمان ملل سالمند، کمیته امداد، زنجان سد بلوبین ، تامین آب ، زنجان سردار شهید شبکه فیبر نوری، آبفا ، زنجان شهادت امام رضا ،مشهد مقدس ،زنجان شهید شیهدگمنام طرح آبرسانی ،اقدام‌ملی مسکن، زنجان عرضه برنج ، زنجان، فروشگاه عرضه تایر، دولتی، زنجان مجوز، ساماندهی ، زنجان محرمعلی صالحی مدارس مسکن،مستاجران، املاک و مستغلات ناوگان حمل و نقل عمومی ،فیبر نوری ،غرفه‌های سبزه میدان ، زنجان نقاط حادثه‌خیز ،حملو نقل جاده‌ای ، زنجان نهضت ملی مسکن،صائین قلعه، زنجان نه وار نیوز هلال احمر همایش مثل مصطفی ، بسیج، یادواره شهدای ، مشهد مقدس ،زنجان