تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
4
فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

سرنوشت فردای کشور در گرو انتخابات امروز است/دشمن از هر توطئه ای برای ضربه زدن به مشارکت مردم دریغ نمی کند

  • کد خبر : 2423
  • ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۷:۴۹
سرنوشت فردای کشور در گرو انتخابات امروز است/دشمن از هر توطئه ای برای ضربه زدن به مشارکت مردم دریغ نمی کند
فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر اینکه انتخاب امروز در سرنوشت فردای کشور اثرگذاری بسیار بالایی دارد، گفت: امسال نیز در اسفند ماه شاهد برگزاری دو انتخابات یعنی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم که در این شرایط پیچیده جهانی و همچنین مسائل داخلی وظیفه مردم بسیار سنگین خواهد بود.

محمدعلی نجفی راد امروز در گفت وگو با خبرنگار نه وار نیوز با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: جمهوری اسلامی از بدو آغاز خود بر پایه مردم سالاری بوده و رای و انتخاب مردم اساس این حکومت اسلامی بوده و اکنون نیز مشاهده می‌کنیم که رهبر معظم انقلابی چگونه در هر سخنرانی به اهمیت آن تاکید می فرمایند.

وی با یادآوری برگزاری انتخابات در سطوح مختلف نظام که در جهان بی نظیر بوده خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی مدل بی نظیری از حکومت مردمی را به جهان عرضه کرده است و غرب با همه ادعاهای خود در مقابل آن حرفی برای گفتن ندارد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با تاکید بر اینکه انتخاب امروز در سرنوشت فردای کشور اثرگذاری بسیار بالایی دارد، گفت: امسال نیز در اسفند ماه شاهد برگزاری دو انتخابات یعنی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری هستیم که در این شرایط پیچیده جهانی و همچنین مسائل داخلی وظیفه مردم بسیار سنگین خواهد بود.

نجفی راد با یادآوری این نکته که عدم مشارکت مطلوب طمع دشمن را بیشتر خواهد کرد، عنوان داشت: امروز شاهد دست و پا زدن های دشمنان منطقه ای و در راس آن رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار هستیم که از هر توطئه ای برای ضربه زدن به نظام و همچنین مشارکت مردم دریغ نمی کنند.

وی با تاکید بر اینکه این نظام و انقلاب با خون جوانان به اینجا رسیده است، عنوان کرد: بنا به فرمایش شهید والا مقام حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است که در این راستا شرکت کنندگان در انتخابات مدافعان حرم خواهند شد.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان ضمن اشاره به اهمیت شرکت در انتخابات بر لزوم انتخاب اصلح نیز تاکید کرد و افزود: برای اینکه مجلسی در راس امور داشته باشیم، نیازمند نمایندگانی هستیم که تا پای جان برای این نظام و انقلاب و مردم کار کنند.

نجفی راد با دعوت از مردم ولایی، همیشه در صحنه و بابصیرت زنجان برای شرکت پرشور در انتخابات اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری مردم زنجان بیدار بوده و تکیه گاه نطام و انقلاب است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه نیروهای نظامی و انتظامی در سطح شهرستان با آمادگی کامل امنیت انتخابات را تامین خواهند کرد، تصریح کرد: سپاه چه در عرصه جهاد تبیین و روشنگری و چه در عرصه دفاعی و امنیتی و … پاسدار این انقلاب است و از هیچ خدمتی برای مردم کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://www.navarnews.ir/?p=2423

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.

برچسب ها
اراذل و اوباش، نیروی انتظامی ، زنجان اربعین حسینی ارزش‌هایی دینی،امنیت ملی، زنجان اشتغالزایی ،مدد جویان کمیته امداد، زنحان امید آفرینی ، خدمت به مردم، زنجان اهدا جهیزیه ،وام اشتغالزایی ،زنجان، بسیج سازندگی اهدا عضو ، اهدا زندگی ، مرگ مغزی ، زنجان تعاونی روستایی ، تعاونی زنان خانه دار، تعاونی زنان روستایی ،تعاون،زنجان توجه به معیشت کارگر ان، زنجان، انجام کار جهادی جشن عاطفه‌ها ،بازگشایی مدارس، کمیته امداد جشنواره پانتومیم ، رویداد هنری، زنجان جهاد تبیین ،امید آفرینی ، زنجان جهیزیه، سپاه، کمیته امداد، زنجان دفاع مقدس دفاع مقدس ،ایثار، شهادت ، زنجان راهداری ،اعزام به مشهد مقدس ، زنجان راه‌های مواصلاتی ،ترافیک، زنجان رحلت پیامبر(ص)، شهادت امام حسن (ع)، زنجان رهبر معظم انقلاب زنجان زنجان ، سازمان ملل سالمند، کمیته امداد، زنجان سد بلوبین ، تامین آب ، زنجان سردار شهید شبکه فیبر نوری، آبفا ، زنجان شهادت امام رضا ،مشهد مقدس ،زنجان شهید شیهدگمنام طرح آبرسانی ،اقدام‌ملی مسکن، زنجان عرضه برنج ، زنجان، فروشگاه عرضه تایر، دولتی، زنجان مجوز، ساماندهی ، زنجان محرمعلی صالحی مدارس مسکن،مستاجران، املاک و مستغلات ناوگان حمل و نقل عمومی ،فیبر نوری ،غرفه‌های سبزه میدان ، زنجان نقاط حادثه‌خیز ،حملو نقل جاده‌ای ، زنجان نهضت ملی مسکن،صائین قلعه، زنجان نه وار نیوز هلال احمر همایش مثل مصطفی ، بسیج، یادواره شهدای ، مشهد مقدس ،زنجان